pondelok 6. decembra 2010

Objednávka

Tak došli mi objednané dvierka.


Bol som si v Gibsole po dvierka. Volali mi, že už sú tam. Boli dokonca lacnejšie, ako som si myslel (35,62 Eur). Kúpil som aj technické klince v tube (4,26 Eur), 3 krabičky na elektriku (3,93 Eur) a 32 ks spojov KO9 (2,56 Eur). Na spájanie mi odporučil KO2 spoje, ktoré stoja rovnako, ale na jeden profil musím použiť dva. Sú vraj pevnejšie, ale mne to príde zbytočne prácne. Pokiaľ ide o montáž skrutiek na konštrukcie, iné sa nepoužívajú a vraj sa zle montujú všetkým. Žiadna finta na to nie je. Profil o plafón môžem prilepiť klincami v tube, ale mám odraziť omietku a pre istotu napenetrovať stenu. Asi urobím priečny úchyt a bude. Síce mi vravel, že som mal na steny dať CW profily a priskrutkovať ich (aj keď by som vraj nemal), ale ja som tam dal UW. Podľa mňa tá stena nebude tak namáhaná a stačia aj tieto. V predajni mi povedali, že hlavne nech to urobím tak, aby som bol ja s tým spokojný - to je odpoveď. Spýtal som sa aj, ako uchytiť profil od steny, keď je tam málo miesta na skrutkovač. V Baumaxe mi povedali, že po namontovaní dosky sa to zafixuje. V Gibsole, že nech to navŕtam zvnútra, alebo nitmi. Kúpil som vrták do železa 1,5 - prevŕtam si diery a potom dám samorezné skrutky. Snáď to pôjde. Vymenil som aj kriedu za šnúru a doplatil rozdiel (stála 8,79 Eur) a kúpil som aj izoláciu na stúpačkové trubky.

Okrem toho ma potešilo, že mi prišla nová úroková sadzba na hypotéku pre ďalší rok. Znížili mi ju z 4,84% na 4,44%.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára