štvrtok 9. decembra 2010

Konštrukcie a sokle

Včera som si zobral dovolenku na montáž konštrukcií sadrokartónu. Dohodli sme sa s Jurom, že sa stretneme na byte a pohneme sa krok vpred.


Keďže som mal voľný deň, tak som zároveň využil aj možnosť narezať sokle. Na 8:30 dom išiel do firmy, kde mi oznámili, že si môžem pre sokle prísť hneď v ten deň po 14-tej. Cena za bm 4,50 Eur bez dokladu, takže dokopy 40,50 Eur (2 kusy mi rozrezali na 6 soklov z každého po 7,5 cm, takže dokopy 12 ks - inak rez má 1mm, je to pekelný stroj). Jedine čo ma trochu hnevá je to, že farba nie je vôbec do šeda, ako vyzerala v katalógu, ale skorej do pieskovej. V pološere ale vyzerá ako šedá / strieborná.

Potom som išiel na byt a začal som strhávať starú izoláciu stúpačiek a omotávať novou. V kúpeľni som to urobil deň predtým, tak som robil kuchyňu. Kábel na balkón som mal od Jura z roboty a zapustil som ho do steny. Ešte mi ostal kus, lebo je dlhý 3 m. Kedže som mal čas, lebo Juro mal prísť až na 10:15. Odmotanými starými kusmi som vypchal strop, aby mi nešli pachy a hluk od susedov. Na trubke od studenej vody som ale zistil, že na jednej časti mierne preráža voda. Tak som volal vodára a potom domovú dôverníčku, nech mi vybaví inštaláciu objímky. Nebol by som rád, keď by to rachlo. Takže túto som neomotal a ani som neprichytil hore na strop konštrukciu.




Prišiel Juro a začali sme robiť na konštrukcii ostrovčeka. Prichytili sme stropné lišty a potom aj CW. Inak suseda mi vravela, že to búchala v nedeľu ona, lebo jej vadilo vŕtanie cez obed. Tak nabudúce na obed nebudem a potom budem pokračovať. Keď sme to mali, išli sme do kúpeľne, kde sme obložili kurenárske trubky. Trošku nám to miestami ušlo a sme jednu stranu podkladali doskou, ale to preto, že nie sú pevné podklady na dlážke (betón, ktorý sme dávali s ujom sa drolí). Potom sme sa išli najesť a pre sokle do Trnávky.





Nejak pred 15-tou sme boli nazad a začali sme robiť na konštrukcii okolo stúpačiek. Išlo to relatívne v pohode, až na pár vecí (zase sa drolil spodok, popr.. tam boli diery). Nakoniec k úplnému dokončeniu nám chýbal jeden CW profil, takže jeden roh nie je namontovaný. Kúpiť som ho dnes a zároveň aj ešte 6 na obloženie pri radiátoroch. Bol som v Baumaxe, kde ma vyšiel 22,33 Eur a odviezli sme ho Pištovým autom domov. Týmto sa skončí moje budovanie vertikálnych častí a začnú už len stropy.



Takže v kúpeľni keď namontujem poslednú CW, môžem začať obkladať konštrukciu doskami, namontovať dvierka, napenetrovať a prilepiť dosky na stenu a začať robiť strop. Potom už urobiť len obmurovku vane, vysekať nanovo vypínače, osadiť a zamurovať podlahové kúrenie a môže prísť Dušan. Dosky asi predtým zalepím a zatmelím, nech si zbytočne neškrabem podlahu. Aj tak na ňu dám radšej papiere. Musím kúpiť aj led hady a trafá, no a Karolovi povedať, aby namontoval zásuvky, lebo keď uzavriem strop a tienidlo v obývačke, tak sa tam už ťažko dostane.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára