štvrtok 16. decembra 2010

Stena

Včera večer som dokončil strop v kúpeľni a začal lepiť steny.


Taho sa u mňa zastavil pred 15-tou po kľúče a išiel vymerať stop. Keď som prišiel na 16-tu, tak sme ho nahodili. Osadenie konštrukcií som nedokončil, urobím to dnes. Okolo kurenárskych trubiek dám nakoniec termofóliu, aby izolovala sadrokartón. Preto som zhodil už prichytené časti. Potom sme s Tahom nalepili 2 dosky na stenu. Tá je docela krivá, nedotiahli sme ju ku konštrukcii, lebo najskôr musím osadiť termofóliu. Nad dosky ešte pôjdu aj malé diely a taktiež aj oproti na stenu nad múrik. Tam to bude horšie, stena je dosť krivá, tak sa s tým popasujem. Každopádne dnes chcem urobiť všetky časti, prichytiť fóliu, namontovať dosky  a aj pri podhľade bočné dva kúsky, prilepiť všetky steny. Už som nechcel včera búchať a išiel som kupovať materiál.

Najskôr som išiel do Baumaxu. Tam som kúpil materiál pre obkladača - 3 vrecia Knauf N lepidla na dlažbu a obklady (vrece za 5,55 Eur), škárovaciu hmotu bielu na steny (2 kg  balenie za 2,79) a šedú na podlahu (2 kg za 2,79). Najdrahšie boli emulzia a páska. Páska 12 x 10 m stála až 44,99 Eur a hydroizolačný náter 37,99 Eur. takže som tam nechal slušných 105,21 Eur. Lepidlo na dlažbu budem aj tak ešte dokupovať, lebo ho budem potrebovať na prilepenie kúrenia na dlážku. Pretože nemali termoizoláciu a ani biele gumené kladivo (nemá takú tvrdú gumu ako čierne, takže nepoškodím ani vodováhu, ani sadrokartónové platne), tak som išiel do Hornbachu. Tam som kúpil 3 m izolácie (široká je 1 m a stála 8,37 Eur), kladivo stálo 3,95 Eur a kúpil som aj obojstrannú pásku, ktorou prichytím izoláciu o konštrukciu (1,62 Eur).

Nakoľko podľa použitého lepidla som zistil, že mi bude stačiť asi jedno vrece, pôjdem druhé v piatok vrátiť do Presporu. V piatok medzi 8:30 - 9:00 príde na obhliadku aj technik z ADLO. Volal som k nim a za 9 Eur mi príde pozrieť v akom stave je moja zárubňa. Chcem si dať potom bezpečnostné dvere a nebol by som rád, ak by mi ju museli sekať až bude prerobené. Predpokladám, že mi odporučí ju dať preč a namontovať novú, ale to je o viac ako 300 Eur drahšie, ako samostatné dvere. Niektoré modely sa montujú len do novej zárubne, ale ja si vyberiem lacnejší. myslím si, že 3 bezpečnostná trieda musí stačiť. Pokiaľ ide o LED pásiky, s nimi ešte počkám, tam mi vybaví Maťo Gajdoš zľavu na ich ateliér. V sobotu príde ujo Jano a urobíme podmurovku vane a ja potom môžem vysekať drážku, prilepiť kúrenie a vyrovnať podlahu pre Dušana. Cez sviatky a v januári sa budem hrať s tmelením a brúsením.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára