utorok 14. decembra 2010

Obhliadka

Včera boli u mňa na kontrolu vodári z havarijnej služby a potom som dokončoval sadrokartón.


Včera som odišiel skôr z práce, lebo mi volali vodári, že prídu na obhliadku. Kým prišli, tak som uchytil revízne dvierka. Okrem hoblíka som kúpil aj 2,5 skrutky, lebo tie moje boli zbytočne dlhé a skrutkovač ich neutiahol. Dvierka teraz držia parádne, akurát sa mi nevyklopia a musím ich povytiahnuť skrutkovačom. Možno musím vyvŕtať väčšie dierky na spodné klince.


Potom prišli vodári. Zistili, že stúpačky studenej vody je poškodená asi na 4 miestach (menili sa pred 20 rokmi) a že objímka nepostačuje. Musia ju vymeniť. Boli sme u susedy nado mnou, kde je druhý  koniec. Našťastie tá má pôvodné asi všetko a tak sa v pohode dostanú k rúram. Cez Vianoce som to meniť nechcel. Tak som sa dohodol, že prídu 4.1.2011 na 8:00 (ak náhodou nebude nejaká havária). Až potom uzavriem aj túto časť. Problém je v tom, že o rok, dva budem rozoberať linku a sadrokartón, lebo budú meniť rúry v celom dome. A v kúpeľni tiež. Teraz je stop výdavkov kvôli zatepľovaniu domu.

Potom som dokončil tieniacu stenu. Bočnú lištu som nenahodil, lebo by som nevedel vystierkovať steny. Volal som s elektrikárom, aby mi prišiel posunúť zásuvky v kúpeľni. Teraz prerábajú jeden dom, ak bude mať čas, tak dobehne. Ak nie, príde v januári ešte pred Dušanom. Inak mi odporučil miesto LED hadov dať neónky. Mne sa toto riešenie ale nepozdáva, lebo LED sú trvácnejšie a majú nižšiu spotrebu.


Večer som volal s Tahom, vraj príde asi v stredu. V tom som si spomenul, že som mal nenapenetroval steny. Tie musia byť minimálne 12 hodín pred lepením sadrokartónu na stenu natreté. Nemal som ale kedy tam ísť, tak som tam bol teraz ráno a od 6:30 - 7:00 som ich pred robotou natrel.

Dnes som volal aj s Dušanom. Odchádza cez sviatky do Ruska. Príde až 29. januára a potom mi začne obkladať kúpeľňu. Takže mám ešte čas, ale aj tak tento týždeň chcem mať všetko nachystané a maximálne budem tmeliť a prebrusovať sadrokartón. V januári začnem dokončovať stropy. Najskôr spravím konštrukcie a potom zavolám pomocnú čatu a budeme prichytávať dosky. Dušanovi ale musím nakúpiť ešte pár vecí, aby mohol nerušene robiť. Musím mu kúpiť:
  • 3 vrecia lepidla na obklady (kúpim 25 kg od Baumitu)
  • špárovaciu hmotu (5 kg buď bielej, alebo striebornej - šedej)
  • hydroizolačnú hmotu, emulziu na steny pri vani, aby sa vytvorila vode odolná vrstva (asi Knauf Flächendicht 5 kg)
  • bandáž na utesnenie škár, do rohov (tiež Knauf Flächendichtband kotúč 10 m)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára