utorok 4. januára 2011

Nový rok začal

Tak a je tu nový rok. Čas bilancovať. Čas postúpiť ďalej, dať si predsavzatia, ciele.


Kúpiť byt som sa síce rozhodol v roku 2009, aj som ho právne nadobudol. Ale pôvodná majiteľka mi ho aktívne dala až v máji 2010. Od vtedy som zničil pôvodný nábytok, vyhodil odpad, vaňu, vybúral steny, natiahol nové vedenie, vodu, vytrhal a opravil podlahu, vymenil okná, pripravil klímu, domuroval priečky a múrik v kúpeľni, zamuroval pôvodné dvere, oškrabal pôvodnú farbu a začistil steny, urobil sadrokartón v kúpeľni a na zvislých piečkach, objednal bezpečnostné dvere, sanitu a obklad v kúpeľni. Najlepšie je vidieť rozdiel na týchto dvoch fotkách. Myslím, že zmenu je čiastočne vidieť, aj keď ide o fotku jednej miestnosti.

Kubko v auguste 2010, keď som vyhádzal nábytky a nemal žiadne veľké úpravy v byte.


Kubko v decembri 2010, po hore popísaných úkonoch.


Včera som bol po takmer dvoch týždňoch oddychu, keď som nechcel rušiť atmosféru sviatkov v dome, na byte. Medzi sviatkami mi akurát len prišla faktúra za dvere, kde musím zaplatiť rozdiel a nahlásiť termín výmeny. Prilepil som zle uchytený roh dosky nad WC a dorobil boky podhľadu.








Okrem toho som si potvrdil dnešný príchod havarijnej služby, ktorá mi vymenila stúpačku studenej vody v kuchyni. Prišli krátko po 8:00, takže som musel odísť z práce. Urobili to pomerne rýchlo, ale u susedy nado mnou to trvalo, lebo sa nevedeli dostať k trubke. Po 9:30 však bola nová plastová trubka nahodená a voda napustená. Takže cez dni voľna dokončím konštrukciu a nahodím spodné dosky.






Taktiež mi potvrdil vodár, že mi zajtra príde namontovať vaňu, tzn. dať nožičky a napojiť sifón.
Ale ešte pred tým, než som bol na byte, kúpil som aj obkladačky na stenu v kuchyni. Vybral som si Azteca Céramica - Infinity a grey 23 x 40. Zobral som 3 balíky (4,14 m2) za 90,60 Eur.




Vo štvrtok je sviatok a príde ujo, podmurujeme vaňu a urobíme ostenie. Keďže v piatok máme povinnú dovolenku, chcem vysekať drážku na čidlo a prilepiť podlahové kúrenie. Ak sa mi podarí, začnem robiť stropy v iných miestnostiach. No a obložím kurenárske trubky pri radiátoroch. Budúci týždeň príde elektrikár, posunie mi zásuvky v kúpeľni, prebúra novú v obývačke, začne montovať rozvodnú skriňu a spínače. Kúpeľňa bude nachystaná pre obkladača. Ak bude čas, tak v nej vytmelím všetky sadrokartóny.

Takže predsavzatia do nového roku? Nedávam si, ale chcem do leta dokončiť stropy, vytmeliť ich, vymeniť bezpečnostné dvere, urobiť stierky a vymaľovať, položiť podlahu a začať robiť nábytky (kuchyňa, pulty, stavané skrine...). Proste budúce Vianoce by mal byť strom už aj v mojom byte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára