nedeľa 5. decembra 2010

Suchá výstavba začala

Cez víkend som začal robiť so sadrokartónom. Začal som som stavať konštrukcie. Priebeh bol v niektorých miestach problematický.


V sobotu sme sa o 9 stretli s Jurom na byte. Začali sme stavať konštrukcie pri stúpačkách v kuchyni. Najskôr som chcel penou vytmeliť dieru v strope, ale skôr som sa len zasral. Budem to musieť najskôr niečim vyplniť. Vymeranie bolo náročné, nakoľko v byte sú samé anomálie. Museli sme posunúť stenu, aby som zakryl uzáver plynu. To ale zase prekážalo pri ventiloch na vodu. Tam budem musieť nechať vyrezaný sadrokartón, aby som vedel vodu otvoriť a zavrieť. Ešte by som mohol vodárom povedať, aby ju posunuli. Premyslím si to. Väčší problém ale bol s navŕtaním UW do stropu. Okolo stúpačiek je diera, takže sa tam drolí betón. Preto kúpim technickú kotvu a prilepím profil takto a CW priskrutkujem. Musím vymeniť aj brnkaciu šnúrku, lebo to je len krieda. Tuto je nákres celej pokládky, len musím vyriešiť podhľad v kúpeľni.




Potom sme začali robiť malú stenu v obývačke. Tu sme narazili zase na problém, ako vždy na strope. Zaoblenie a krivý výstupok. Tak sme uchytili jeden UW profil na stenu a dva CW sme dali do roviny. Museli sme chytiť jeden CW o UW a o stenu. Musím ale zistiť, ako mám prichytiť konštrukcie o seba od steny, kam sa mi nevojde škrutkovač. Inak samorezné skrutky sú tiež veľkým problémom, nie je ľakhé ich zarezať do profilu. Na to sa spýtam tiež, ako to riešia. Zajtra idem do Gibsolu, mali by mi prísť dvierka a kúpim aj krabičky do sadrokartónu na zásuvky. Po druhej sme mali hlad a už sme išli preč.




Dnes som išiel na byt sám, trochu neskôr ako deň predtým, ale o 10:30 som už bol na byte. Stropy som nemohol robiť. Aj tak ich budem musieť v niektorých miestnostiach robiť pomocou dvojitej konštrukcie, pretože oblúky v niektorých rohoch sú rozdielne a potom na jednej strane je 11 cm a na druhej 16 cm. Začal som teda robiť stenu pri pulte. Práca mi išla relatívne rýchlo na to, že som bol sám. Ale po 13-tej mi začali búchať na radiátor, aby som nebúchal a nevŕtal. Tak mi chýba navŕtať len stropné 2 profily a prichytiť ich s CW. Nameral som si aj  profily na kurenárske stúpačky v kuchyni a išiel som po 16-tej domov. Dosť ma sralo, že som nestihol dokončiť, čo som chcel. Ale to len preto, že mi nedovolili vŕtať.






V stredu si zoberiem dovolenku a s Jurom doobeda prichytím stropné profily v kuchyni pri stúpačkách a pulte, prichytím okolo kurenárskych stúpačiek a poobede obložím stúpačky v kúpeľni. Ak sa mi podarí, navŕtam aj platne, natriem steny penetrákom a cez víkend s Tahom spravíme strop. Potom nastavím vaňu, vymurujem okolo nej podmurovku, pripevním podlahové kúrenie do lepidla a vytmelím stropy. Do konca decembra by som to mal stihnúť, takže Dušan by mohol obkladať. Narežem mu sokle a bude vybavené.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára