nedeľa 19. decembra 2010

Kalamita

Cez víkend bola kalamita a ja som chorý, tak sa veľa neurobilo.

Včera som bol na byte. Chcel som páskovať a tmeliť sadrokartón. Volal mi ujo, že nepríde, lebo že strašne sneží. Takže sa vaňa nemurovala. Ja som na byt došiel okolo obeda. Najskôr som upratal izbu, náradie a dosky preniesol na jednu kopu. Potom som pri lepení pásky zistil, že doska nad WC nedrzí. Tak som ju zhodil, odrazil lepidlo a nechal preschnúť stenu. Neviem prečo, ale bola omietka vlhká a odlepená. Pritom som ju penetroval, možno tam bolo viac vody, neviem. Potom som tmelil steny, aspoň trochu. Nebolo mi moc dobre, tak som ešte napenetroval stenu, no a zobral vrece lepidla a išiel do Presporu. Tam mi lepidlo vymenili za iný tovar, tak som kúpil domov tesnenie, prechodovú lištu a baterky. Potom som už len celý večer preležal v posteli. Dnes som chcel ísť na byt, lepiť stenu, ale nešiel som. Pôjdem v týždni, bolo treba kupovať aj darčeky.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára