štvrtok 8. decembra 2011

Prvý náter

Ráno som bol kúpiť veci na byt, po práci išiel vybaviť veci do Prahy a rovno robiť na byt.


Ráno som o 7:15 išiel do Gipsolu a dokúpil som 5 ks brúsnej mriežky 120 (1,79 Eur) a 2 ks penetračného náteru Den Braven S-T70 5l (13,45 Eur). Naložil som to do auta a išiel do práce. Mriežku som mal už poslednú a budem ju potrebovať na brúsenie. Penetračný náter mi už ostal len na dne.

Keď som bol v práci, volal mi Karol, že prídu namontovať klímu v stredu 14-teho. Budem musieť doplatiť 260 eur (200 práca, 60 konzoly). Po práci som išiel na jedno stretnutie a nakúpiť veci. Potom som došiel na byt, rozriedil som farbu a natrel som prvou vrstvou miesta pod klímou. Potom som už nerobil nič, ide na mňa kríza a som strašne unavený z týchto úkonov. Dokončím to až budúci týždeň.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára