streda 14. decembra 2011

Klimatizácia

Dnes mi po roku namontovali klímu. Ďalšia vec z krku.


Na dnešok som bol s Karolom dohodnutý na montáž klímy. Prišli po desiatej, vyniesli hore do bytu vonkajšiu jednotku, ako aj dve vnútorné. Ukázal som im, kde treba zapnúť elektriku, zmerali vzdialenosť od stropu (našťastie je to ok, lebo najskôr si myslel, že to je málo, ale mi to predtým zameriavali) a odišiel som. Nechal som im kľúče s tým, že nech sa mi potom ozvú. Po jednej mi Karol volal, len som musel ísť k šéfovi, tak mi doniesli kľúče do práce. Vyplatil som mu 260,- Eur (200 doplatok za prácu a 60 za konzoly, ktoré som kvôli zatepleniu musel mať predĺžené). Vravel mi, že je to kompletné, ovládač a návod mám na byte. Nevedeli ju ale odskúšať, lebo nemám ešte zapojené ističe, takže ak by náhodou niečo bolo, sa im ozvem. Ale problém by nemal byť. Musím si dávať len pozor, aby jedna klíma nekúrila a druhá nechladila. Buď budú obe rovnako, alebo jedna vypnutá. Inak by som musel vypnúť istič a zapnúť ho znova.

Po práci som sa teda bol pozrieť na klímy a je to paráda. Musím opraviť kúsok steny pod jednotkou v spálni, lebo to museli odsekať, ale to je badateľ. Kondenzák je pekne vyvedený až do úrovne balkóna, ešte si urobím nejakú lištu s klincami, aby mi tam nesedeli holuby.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára