utorok 6. decembra 2011

Skúška farby

Dnes som po práci išiel najskôr do Gipsolu, potom do Baumaxu. Kúpil som jednu pixlu bielej farby.


Nakoľko pred montážou klímy chcem mať podklad vymaľovaný, musel som ísť kúpiť nejakú farbu. Nevedel som najskôr akú, bol som sa pozrieť v Gipsole. Ale tam sa mi nič neľúbilo, tak som išiel do Baumaxu a kúpil 7,5 kg balenie Primalex Polar za 9,99 Eur. Ide o oteruvzdorný vnútorný náter s vysokou belosťou (min. 92%) a výbornou krycou schopnosťou, ktorý neuzaviera priechod vodným parám.

Potom som išiel na byt, kde som sa prezliekol a pred piatou začal s prácami. Najskôr som prebrúsil steny a na kúsku som štetkou naniesol Primalex. Neriedil som ho vodou, aj keď sa má. Urobil som to tak, že som namočil štetku a tak som rozotrel nanesenú vrstvu. Steny budem ale valčekovať. Predtým ich napenetrujem, kúpim si ešte Primalex penetráciu.

Potom som zbrúsil roh pri vypílených dverách do spálne v obývačke, stenu do chodby a rohy v malej izbe. Zarobil som si stierku a najskôr vyrovnal časť steny v obývačke pri rohu a potom aj polovičku malej steny pri stúpačke. Tú som nerobil celú, lebo som nechcel doničiť čerstvo nanesený roh. Potom som urobil stenu do chodby, ktorú som aj vyhladil. So zvyškom stierky som najskôr urobil roby v malej izbe, ešte sa budem musieť vyhrať s rohom pri okne. Potom som použil zvyšok na výklenok pri ostrovčeku a nakoniec na kúsok steny v chodbe. O pol ôsmej som išiel domov.

Ešte teda musím dokončiť steny pri okne v spálni a obývačke. Hlavne sa musím vyhrať v chodbe na stene s dverami a protiľahlej do obývačky. Pravdepodobne poriadne prebrúsim aj tie dve zvyšné v chodbe. Potom musím prebrúsiť všetky steny, vyakrylovať, napenetrovať ich a môžem maľovať. Predtým ale napenetrujem 3 steny a výčnelok špeciálnou úpravou na škrabanú omietku a nanesiem omietku. Taktiež musím dokončiť kúpeľku, poriadne prebrúsiť hotové časti a dokončiť ešte stúpačku. Celú ju tiež napenetrovať a vymaľovať. No a samozrejme pred maľovaním vynosím zvyšné veci z bytu, poriadne ho povysávam, vyutieram vlhkou handrou, aj keď po maľovaní to pravé upratovanie len začne. Ak toto stihnem pred Vianocami, bude dobre.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára