utorok 13. decembra 2011

Príprava pred škrabaním

Dnes som bol po 4 dňoch, čo som bol v Prahe a vo Viedni, na byte. Nakoľko som bol dlhšie v robote, na byt som došiel až po 18-tej hodine. Musel som natrieť ešte raz stenu, aby mi zajtra mohli nahodiť klímu.


Cez deň mi volal Karol, že montáž platí a že prídu nejak medzi 9:30-10:00. Nahodia mi obe vnútorné jednotky a aj vonkajšiu. Ja som sa teda po príchode na byt prezliekol, zarobil som farbu a natrel som obe časti nad dverami.



Potom som uložil veci pri stene v obývačke, pozametal dlážku, pozametal kúpeľňu a vytrel mokrou handrou. Rozmiešal som penetračný náter, ktorý najskôr pôsobil ako lepidlo na tapety. Taký priesvitný, ale potom sa zafarbil na bielo. Začal som natierať obývačku. Miesto valčeka som ale použil štetku. Síce to trošku prskalo a bola špinavá dlážka, aj ja, ale myslím že to bola lepšia voľba. Penetrák je dosť hustý a obsahuje jemné hrudky. Potom som začal penetrovať kúpeľňu. Keď som ju dokončil, ešte som začal umývať dlážku, ale potom som to vzdal. Sú na nej jemné hrudky, tak to oškrabem a poumývam nabudúce. Umyl som štetku a pred 20-tou som išiel domov.






Zajtra mi prídu namontovať klímu, poobede mám fajkové stretko, tak nebudem robiť. Vo štvrtok ale natriem stenu v spálni a domurovku v obývačke, aby som v sobotu s Jurom z práce mohol urobiť škrabané steny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára