štvrtok 15. decembra 2011

Prípravy na škrabanie dokončené

Dnes som bol dokončiť penetrovanie pre škrabanú omietku.


Po práci som išiel na byt, ale než som začal robiť, musel som si pospať. Celý deň ma ukrutne bolela hlava. Tak som začal robiť až po pol šiestej. Najskôr som poprenášal veci od steny v spálni. Pozametal som podlahu. Rozmiešal som penetrák a začal nanášať. Musel som s ním šetriť, aby mi vyšiel. Okrem toho som si tentokrát dal už rukavice a dlhú košeľu, aby som nebol až tak špinavý.

Keď som dokončil spálňu, upratal som veci pri domurovke, taktiež pozametal okolie. Už som mal málo náteru, keď som už bol ku koncu, tak som vytieral zbytok a na záver som to natrel aspoň s troškou doliatej vody. To som si myslel, že mi ešte možno ostane. Teraz to musí 24 hodín schnúť a v sobotu prídem s Jurom a urobím snáď všetky steny. Premýšľam, či nepôjdem zajtra urobiť aspoň domúrovku, ale to nebude 24 hodín. Asi si dám pauzu a pôjdem do garáže zazimovať motorku a vymeniť výfuky.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára