sobota 17. decembra 2011

Škrabanie domúrovky

Ráno o 9 som došiel po Jura na byt a došli sme ku mne. Chcel som spraviť škrabané steny.


Zastavili sme sa v potravinách, kúpil nápoje a niečo na jedenie a išli sme na byt. Prezliekol som sa a natiahol som na stenu prvú vrstvu. Najskôr bola hrubšia a naťahoval som ju nerezovým hladítkom a vyhladil do roviny celou plochou. Potom sme mali podľa návodu čakať 15-20 minút a škrabať. Stále to bolo mokré, nerobili sa žiadne ryhy. Keď som plastové hladítko pritlačil, tak som to buď hladil, alebo strhával. Nevyzeralo to dobre, tak som to špachlou zoškrabal a pozametal do vreca.






Volal som teda ujovi Janovi. Temn mi povedal, že vrstva má byť tenká, nanesená hranou hladítka a potom kamienky budú tvoriť štruktúru. Tak som to skúsil, naniesol som to presne ako vravel, no a keď som začal škrabať, tak to robilo len dole trošku malé ryhy, ale inak nie. Tak som to nechal tak, buď to zhodím, alebo nanesiem na to novú vrstvu. Dohodol som sa s ujom Janom, že príde 28.12. a spravíme to. Nie je to ťažké, ale nechápem, prečo to nerobilo tú štruktúru. Dosť ma to sere a tak sme to zabalili, nech nedoničím zbytočne materiál, no a išli sme do garáže montovať výfuky, ktoré nám dali tiež pekne zabrať.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára