utorok 27. decembra 2011

Omietky doškrabané

Kedže sa mi nepodarilo omietku nahodiť tak, ako bolo treba, začal som to riešiť.


Najskôr som volal do Inexu, aby som sa ich spýtal, kde je problém. Chceli odo mňa kód na vedre, ale keď som im volal, nikto nedvíhal. Asi vianocovali. Tak som sa dohodol s ujom Janom na dnešku.

Okolo 8-mej došiel ujo Jano k nám. Najedol som sa a vyrazili sme na byt. Nejak pred 9 sme začali. Základný problém, prečo mi to nešlo bol ten, že bolo treba rozmiešať vedro. Ujo Jano tam dolial asi pol pohára vody. Ja som zatiaľ oškrabal rohy stien a olepil som rohy a strop maliarskou páskou v spálni. Ujo Jano začal nanášať od vrchu. Postupoval ďalej a hneď škrabal, ja som začal nanášať zospodu. Na určitých miestach sa to odlúpilo, ale som to zatrel. Potom mi ujo pomáhal dole a nanášal, kým ja som škrabal. Rozmiešal druhé vedro a dokončil spodok. Keď to bolo hotové, upratal som dlážku a strhli sme hneď pásky, kým boli vlhké.


Potom sme prešli do obývačky. Kým som očistil a olepil obývačku, ujo urobil bočné steny domurovky (ja poriadne dokončím rohy steny, lebo keď som ju robil ja, nedržalo to úplne ideálne). Ja som zatiaľ rozstrihol krabice od klímy, špinu vysypal do tej od vonkajšej jednotky a položil som ich na zem v kúpeľni. Zvyšok som doložil obkladačkovou a letákmi. Potom sme začali robiť obývačku. Tam miestami sa strhávala omietka a začervenela stenu, tak som to musel vyspravovať. To je tým, že stena bola krivá a kamienky inak zaberajú. S posledným vedrom sme dokončili kúpeľku. Tam to išlo najlepšie, úplne krásne. Vidieť, že podklad bol úplne rovný. Taktiež tu pekne ukáže štruktúra. Potom sme umyli náradie, prezliekli sa a o 12:15 išli domov. Ujo Jano mi vravel, nech si obložím tú domurovku obkladom imitácie kameňa. Pravda je, že som nad tým pôvodne uvažoval, ale kde ju potom ešte použijem.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára