streda 7. decembra 2011

Predpríprava na klímu

Dnes som toho moc neporobil, ide už na mňa kríza. Už sa mi moc nechce, mám plné zuby brúsenia.


Po práci som sa stretol ešte s Ľubom na fajku a potom som išiel na byt. Tam som viac analyzoval a plánoval, ako stihnúť vymaľovať do Vianoc, ako robil. Asi mi to aj tak nevyjde, lebo idem do Prahy, potom stretnutie vo Viedni, fajkárske, vianočný večierok... Každopádne chcem do budúceho víkendu 17.-18.12. nachystať steny, aby som natiahol škrabanú omietku. Inak už mám väčšinu stien porobenú, musím len vyrovnať steny pod oknami a ešte sa hlavne vyhrať s chodbou. No a detaily, tie ma najviac ubíjajú. Všetky steny prebrúsim a napenetrujem.

S tým som začal aj dnes. Najskôr som prebrúsil stenu v obývačke, potom v spálni. nalial som penetrák a poriadne ich natrel. A tým som aj skončil. Zajtra pôjdem a ich natriem bielou, ale iba v okolí klímy.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára