nedeľa 31. júla 2011

Kúpeľňa na záver

Včera, po záhrade a jazdách, som išiel robiť na byt. Zase som postúpil.


Prišiel som na byt po 15-tej a začal brúsiť chodbu. Po jej dokončení som začal brúsiť malú časť obývačky, veľkú časť a kuchyňu. Po jej dokončení a povysávaní som vypratal veci z malej miestnosti a odniesol do spálne. Potom som rozbalil igelit a zakryl plávajúcu podlahu. Vybrúsil som do hladka starý tmel, povysával a naniesol novú pastu. Minul som celý kýblik, tak som otvoril nový. Potom som v obývačke prebrúsil podhľad a naniesol som na spodné časti pastu, ktorú som naniesol aj na spodok predelu. To už bolo 20:15, tak som išiel domov.

Dnes som mal za úlohu dobrúsiť včerajšie veci a začať s kúpeľňou. Neviem, či to je zmenami počasia, ale celý deň mi je nejak zle a bolí ma hlava. Preto som bol na byte od 13-tej a po 15-tej som išiel domov. Nebolo mi moc dobre, aj som spal chvíľku. V kúpeľni som stihol zase oškrabať trošku lepidla, niektoré miesta idú ale ťažšie.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára