utorok 19. júla 2011

Vyhodené dvere

Minule som rozpílil dvere. Včera som ich vyhodil.


V nedeľu som večer, ešte po záhrade, vybehol na byt naložiť dvere a nejaký odpad do auta. Fľaše a vrecká s odpadom som hodil do kontajnera, no a dvere som bol včera pred tenisom odviezť na Ivánsku cestu. Bolo tam málo ľudí, tak to bolo rýchlo vybavené. Chcel som ponosiť aj nejaké veci do pivnice a garáže, aby som si vypratal izby, ale sú vymenené zámky. Správca mi do telefónu vravel, že mi kľúče dal, tak ich musím pohľadať. Myslel som si, že som ich nechal položené na okne v byte, ale neboli tam. Dnes večer som našiel nejaké v taške, tak ich odskúšam. zatiaľ som len upratal obývačku, povysával parapety, vrecia s lepidlom a materiálom som dal do igelitiek a nachystal veci, ktoré odnesiem na záhradu, k dverám.




Ak budú kľúče od pivnice pasovať, ponosím tam veci. Tie čo nebudem už potrebovať odnesiem potom na záhradu, alebo do garáže. Dosky si tam zatiaľ ešte nechám, lebo budem tmeliť časti nad vaňou, tak nech sa mám na čo postaviť. Musím trošku zamakať, len teraz idem zase na festival. Tak brúsenie dorazím asi budúci týždeň a pôjdem stierkovať. Jemným tmelom pretmelím asi len stropy a pár miest, nebudem už tmeliť komplet všetky časti. Uvidím, na koľko častí mi tie dva kýbliky vystačia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára