nedeľa 24. júla 2011

Nedeľné poobedie

Včera v noci sme sa vrátili zo Žákovic open festivalu. Tak som dnes doobedu trošku pospal a na 16-tu som išiel niečo porobiť.


Počasie bolo zlé, stále len prší. Tak sa mi moc brúsiť nedalo, lebo zle vidieť ryhy a nerovnosti. Vybrúsil som stúpačky v obývačke, v spálni a podhľad. Miestami sú ryhy, takže to budem musieť ešte pretmeliť. Je s tým robota, ale už keď to robím, nech je to poriadne. Potom som začal škrabať lepidlo zo stúpačiek v kúpeľni. Ešte to doškrabem a pretmelím. Dokončím aj celú kúpeľňu, ktorá by mala ísť celkom rýchlo. Takže do konca týždňa by som chcel mať dobrúsené. Musím prebrúsiť strop v spálni a malej izbe. Ten je iba pretmelený. No a prejsť všetky miesta po skrutkách, lebo nie všade je to dobre pretmelené, niektoré vôbec. Potom nanesiem ten jemný finálny tmel a po prebrúsení bude hotovo. Začnem robiť na stenách.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára