nedeľa 7. augusta 2011

Penetrovanie začalo

Po dlhšej dobe som bol opäť na byte a zase som kúsok postúpil.


Najskôr som išiel do Baumaxu a okrem nejakých vecí som si kúpil aj valček. Potom som už ale išiel na byt. Takže robiť som začal od 11-tej. Začal som brúsením kúpeľne. Nerobil som zadnú časť nad vaňou, lebo tú som neprikrýval. Po vybrúsení som upratal oškrabané lepidlo z minula, povysával zbrúsený tmel a umyl podlahu. Urobil som si prestávku na fajku. Potom som si zarobil tmel a začal vyrovnávať. Najskôr strop, potom steny a obloženia stúpačiek. Nad vaňou som netmelil, to urobím nabudúce. Nabudúce zoškrabem aj zostávajúce lepidlo a vytmelím ho.





Po vytmelení som upratal malú izbu a pozametal podlahu, aj steny. Zarobil som penetračný náter do kýblika od finišovacieho tmelu (odlial som asi 1 l a doriedil 1 l vody). Potom som začal valčekovať. O 16-tej som bol hotový, umyl som valček a kýblik a išiel domov.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára