streda 20. júla 2011

Dokončovanie obývačky

Dnes som bol zase na byte popracovať. Viacmenej mi ostane urobiť už len kúpeľňu.


Po práci som išiel hneď na byt a najskôr som išiel skontrolovať kľúče k pivnici. Doma som v taške našiel 2 ks. Potom mi napadlo, že by mali byť asi od pivnice, lebo na okno som ich dal pôvodne, ale potom radšej hodil do tašky, aby sa nestratili. Poplietlo ma, že každý má iný profilový základ. Našťastie oba boli správne, teda od pivníc a od kočikárne. Od mreže mám dva, takže dnes si nechám dorobiť aj z týchto po kuse. Istota je istota.
Pivnicu som zamkol, ale budem ju musieť upratať, lebo mám tam hodené nejaké drobnosti a prach po zatepľovaní stropu.

Potom som sa prezliekol a dobrúsil podhľad a stúpačky v obývačke a spálni. Povysával som prach, úlomky malty a sadry zo zeme (niektoré miesta som skúsil špachtľou zoškrabať, našťastie to ide ľahko). Vysavač ale išiel ťažšie, tak som ho rozobral a vybral vrecko plné bordelu. Už som ho nevyklepával, ale zabalil do igelitového sáčku a pri ceste domov vyhodil do koša. Bolo už pekne ťažké. Vyklepal som poriadne filter, v ktorom bolo snáď pol kila prachu, vyčistil aj komoru vysávaču. Nahodil som nové vrecko, našťastie som si kúpil aj balíček náhradných, no a vysavač išiel skvele.

Potom som rozrobil tmel, minul som zvyšok a načal posledné vrecko. Myslím, že mi bude stačiť, už ho budem potrebovať len na dorovnávky stúpačiek a v kúpeľni. Poriadne som vyrovnal ešte podhľad a potom som dotmelil stúpačky. Upratal som po sebe, umyl chodby a išiel o 19:15 preč.

Zajtra ponosím veci do pivnice, dobrúsim podhľad a stúpačky, pretmelím ich opäť a vrhnem sa na kúpeľňu. Potom ešte prebrúsim stropy, ak bude treba (napr. v malej izbe nie je) a vytmelím všetko jemným tmelom, ktorý dobrúsim a konečne bude brúsenie za mnou. Jediná vec, čo potom ešte vytmelím a vybrúsim, bude tieniaca lišta na stene v obývačke. Tú som zatiaľ len provizorne nahodil, napevno ju ohraním a vytmelím až po montáži svetla.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára