štvrtok 28. júla 2011

Už pomaly finišujem brúsenie

Tak dnes som bol 3x u očnej, kde sa mi po dlhom trápení podarilo nasadiť pravú šošovku. Oko som mal tak rozdráždené, že som už viac nič nerobil. Potom som išiel na byt.


Cestou som sa zastavil v Baumaxe a kúpil igelit na prikrytie vecí v malej izbe. Dohodol som sa s Pištom a išli sme na byt, ale čakal ma len Domko. Teda o 17:15 som došiel s Domkom na byt, Pišta prišiel neskôr.

Najskôr som začal tmeliť obývačku, veľkú časť. Pozeral som si, ako sa prichytila tá nová pasta a perfektne to kryje. Prišiel Pišta a tak začal brúsiť chodbu a potom spálňu, povysával. Nechápem, ako môže z takého slabého nánosu na strope opadať toľko prachu. Od tej náruživosti praskol držiak na brúsny papier, vylomil sa jeden šrób (ale uchytili sme ho nazad). Domko zatiaľ špachloval po zemi a odstraňoval nafŕkaný tmel, omietku a iné zaschnuté nečistoty. Ja som po ovývačke vytmelil aj kuchyňu a potom aj chodbu. Na dne kýblika mi ostalo ešte trošku tmelu, ktorý použijem zajtra. Prebrúsim dnešnú robotu a malú izbu, ktorú vytmelím. Predtým ale prikryjem parkety. Upravím aj podhľad a ostatné sadrokartónové prvky, lebo pasty mám ešte jeden kýblik a ten až až na kúpeľňu. Bola by ho škoda nevyužiť, aj keď to znamená ešte jedno rýchle prebrúsenie.

Na víkend mi teda ostane už len kúpeľka a bude úplne dobrúsené. Konečne sa posuniem ďalej.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára