streda 27. júla 2011

Finálne brúsenie

Včera som bol opäť u očnej a nepodarilo sa mi nasadiť šošovky. Tak som išiel na byt nasratý.


Zajtra mám znovu tretí termína dúfam, že to už zvládnem, lebo sa na mne smejú. Na byte som včera vybrúsil strop v spálni a zistil som, že dnes budem musieť vybrúsiť okrem malej izby aj chodbu. Potom som zarobil trochu tmelu a vytmelil som podhľad, stúpačky v spálni aj obývačke. Pretmelil som aj krížne spoje stropov a skrutky. Časť tmelu som použil aj v kúpeľni a po 19-tej odišiel preč. Ešte som si kúpil cez deň štetku, aby som mal čím natrieť penetrák a farbu v rohoch.

Dnes po práci som dobrúsil včerajšie tmelenie a otvoril som jeden kýblik s finišovacím tmelom. Ide skôr o takú vopred zarobenú pastu, príde mi to ako keby tam bol namiešaný aj primalex. Je hustej konzistencie a po nanesení sa ťažšie sťahuje a tak trošku ťahá, takže vytvorí taký podivní film. Urobil som s ňou spálňu, vytmelil všetky spoje, aj stúpačky, skrutky.



Potom som urobil v obývačke malú časť. Prišiel aj Pišta s Domkom pozrieť po dovolenke. Minul som polku kýblika a musel som ísť o 18:15 preč. Mal som prvé jazdy na motorke.


Zajtra idem zase na šošovky a dúfam, že ich už nasadím. Potom pôjdem na byt a dokončím obývačku, kuchyňu a podhľad. Chcel by som spraviť aj chodbu a malú izbu, aby som v piatok a v nedeľu zamakal na kúpeľni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára