piatok 15. júla 2011

Opäť pokračujem

Dlhšie som nebol na byte, tak som tam dnes zavítal.


Cez víkend som robil na záhrade, zberal višne a boli strašné horúčavy. Tak som nešiel na byt. Potom som bol na služobke v Prahe, takže som na byt zavítal až dnes. Došiel som až pred pol šiestou, prezliekol sa a začal brúsiť. Keď som prebrúsil podhľad vo veľkej časti, rozhodol som sa, že prepílim dvere. Musel som ich rozpíliť, aby som ich naložil do auta. Vymontoval som zámok a kľučky. Potom som zmontoval pílku a rozrezal ich napoly. Keďže už bolo pol siedmej, tak som ich nenaložil do auta, len som upratal zvyšné veci. Zberný dvor je otvorený do siedmej večera, takže tam zbehnem v nedeľu, keď je do druhej. Zajtra idem do Vrbového. Postupne ponosím veci do pivnice (dosky, tehly, vrecia s lepidlom a pod.), aby som to v byte uvolnil, zvyšné veci odnesiem do garáže a dokončím brúsenie. Popri tom začnem už robiť aj stierky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára