streda 6. júla 2011

Dokolečka dokola

Po práci brúsiť, ako inak.


Už s tým asi nudím, hlavne seba, ale stále brúsim. Dnes som došiel na byt pred piatou a začal som brúsiť minulú prácu. Najskôr kuchyňa, potom celý podhľad, predel išiel na záver. Potom som zarobil tmel a vytmelil podhľad a ešte začistil predel. Zvyšok som použil v malej časti pri stene a v kúpeľni. Dosť ma štvalo, že Dušan naniesol to lepidlo na sadráče. Zle sa mi to brúsi a zarovnáva, predsa ten tmel ide lepšie. Našťastie keď som to skúsil zoškrabať dlátom išlo to hravo, takže to dám na niektorých miestach dole a vyrovnám tmelom. Najviac ma štve obloženie stúpačky od vane. Robota naviac, ale radšej to takto spravím. Niektoré miesta bude lepšie takto vyrovnať, lebo napr. pri tej stúpačke mám hranu, ktorú lepidlom zatrel a tak je to krivé a do takej ostrej hrany a roviny to nevybrúsim.






Už v podstate dokončím poriadne podhľad, lebo bol nerovný aj v dôsledku krivej steny (ak ho nestihnem teraz, tak ho budem postupne dobrusovať a vyrovnávať popri iných miestnostiach), potom stúpačku v obývačke a izba je komplet. Spoje budem akrylovať až po stierkach, aj keď niektoré miesta sú spoj sadrokartón na sadrokartón. Potom urobím stúpačku v spálni a prebrúsim strop (tu musím upratať náradie, ktoré už nebudem potrebovať). Stop prebrúsim aj v malej izbe (predtým zakryjem parkety) a chodbe. Tieto izby spolu s obývačkou a kuchyňou prebehnem finálnym tmelom, ktorý sa ešte raz zľahka prebrúsi a bude hotovo. No a popri tom sa vyhrám s kúpeľňou, ktorá nie je tak náročná, ako členitá. Na časť sa bude nanášať štruktúrovaná omietka, takže tú nemusím moc brúsiť. Časť bude pod zrkadlom, takže ani tú. O to je to jednoduchšie, čiže len strop, nasvietenie, kurenárske stúpačky a normálne stúpačky s časťou steny nad WC.

A môžem upratovať, penetrovať a stierkovať. Už sa na to teším, lebo byt prestane byť fľakatý, ale bude celý biely, kedže to je sádrová stierka a hlavne nebudem musieť nič brúsiť (ak to pôjde tak,a ko píšu na letáku). No a potom upratať, vymaľovať a môžem zavolať montérov klímy, urobiť stolík v kúpeľke a zavolať vodárov na nahodenie sanity a radiátorov. Potom už len pokládka podlahy a defacto je to hotové.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára