štvrtok 31. mája 2012

Návrh vstavanej skrine a prvá sprcha

Dnes som si urobil návrhy vstavanej skrine do chodby a do spálne.


Návrhy som rozposlal iným firmám, aby som získal prehľad o cenách v porovnaní s Vladom. Pravdepodobne budem musieť mať skrine na mieru, lebo využil som aj softvér na plánovanie, ale v prípade spálne nedovolilo dať na ten rozmer viac komínov a aj usporiadanie výplní je rôzne.

V chodbe som sa rozhodol urobiť vnútro tak, že jeden komín bude použiteľný na zavesenie búnd aj pre návštevu, bude tam zásuvka na kľúče a konštrukcia na topánky. Druhý komín bude slúžiť na sedenie pri prezúvaní a ostatné budú vyslovene na odkladanie vecí, vysávača a pod. Chcem nakúpiť krabice v Ikea a v nich to mať poukladané. Všetky dvere budú mať hliníkové rámy a budú biele, pričom dám predel vo farbe podlahy. Jedny dvere budú slúžiť ako zrkadlo. Návrh som urobil aj v softvéri.



Spálňu som v softvéri nemohol navrhnúť, ale rozkreslil som si ju. Dvere chcem len dvoje, lebo skriňa bude zrkadlovo rozdelená na dve rovnaké polovice. Budú tam dva užšie komíny a jeden širší s dvoma blokmi na vešanie. Dvere chcem dať z mliečneho skla, tým prevzdušním spálňu. Zrkadlo dávať nebudem, to je rušivý element. Malo by to vyzerať cca. ako na obrázku, ktorý bolo veľmi ťažké v robote z ničoho vytvoriť. Podlahu som použil z katalógu a skrinu z obrázku, ktorý som našiel ako vizualizáciu a tak nejak som si to predstavoval.





Po práci som išiel do Baumaxu, kde som si kúpil hnedu lepsiacu pásku za 1,09 Eur. Zlepím s ňou parofóliu pod podlahu. Potom som sa zastavil vo firme Indeco, kde mi pracovníčka rozkreslila moje návrhy a vytvorila mi ponuku. Trošku to pomenila. V chodbe sme prehodili regále, aby nemusela plánovať s bočnou stenou. Výplne sú biele sklo. V spálni mi urobila dve varianty, mliečne sklo a biele sklo. Tu mi vravela, že nemôžem mať také široké dvere, ale maximálne 120 cm. Cena vyšla pre chodbu po zľave za 1694 eur a spálňu 1638 eur (s matným sklom 2014 Eur). Cena dokopy by teda bola 3332 Eur (drahšia varianta 3708 Eur).





Potom som išiel na byt. Priniesol som si so sebou kľúče, tak som už mohol dotiahnuť na sprche hadicu a napojil som aj umývadlo. Potom som začal škrabať spálňu. Keď som mal 3/4 urobené, povysával som a vytrel mokrou handrou. Potom som sa prvý raz osprchoval a išiel do mesta, zvyšok dokončím nabudúce.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára