štvrtok 3. mája 2012

Dokončenie tieniacej steny

V robote som som sa trošku zdržal, potom som išiel do Baumaxu a na byt.


V Baumaxe som si bol kúpiť skrutky 3,5 x 25 na prichytenie rámčekov (0,73 Eur),  ešte jeden biely akrylový tmel (1,89 Eur) a rámik do kúpeľne. Nemali ten Unica Plus, tak som si kúpil Unica Color 5 rámček (6,19 Eur) a do neho 5 ks strieborných vložiek (1 ks za 1,39 Eur). Strojčeky mi sedia tie čo už mám. Suma spolu bola 15,76 Eur a po použití kupónu z minulého vrátenia (6,18 Eur) som teda doplatil 9,58 Eur.



Na byte som najskôr začal montovať vypínače. A to len 1-dnotkové, ktoré som vedel ako sa majú montovať. Zásuvky som nemal a ostatné sú komplikované, lebo neviem ako sú pospájané káble. V spálni už mám, kúpeľňu nebudem. Tak som začal najskôr v malej izbe. Budem musieť vytmeliť sádrou spodok vypínaču, tam nebola dobre stierka a pretriem to potom bielou. Preto som nechal len strojček a rámček som nezacvakol. Potom som namontoval kuchynský ostrovčekový. V kuchyni bude ešte nad linkou,ale ten som tiež nerobil, tie čo sú poprecvakané spojkami nerobím, to nechám na Karola.






Potom som vybrúsil tieniacu stenu a napenetroval. Nechám ju deň zaschnúť a zajtra než pôjdem do Prahy ju asi pretriem a predtým vyakrylujem vrch.


Nakoniec som namontoval ešte zásuvku v kuchyni pre mikrovlnku, ale ešte ju asi dotiahnem. Tam som použil tie lacnejšie zásuvky. Zajtra namontujem ešte aj pre myčku a chladničku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára