pondelok 28. mája 2012

Pred vodármi

Celý týždeň som čakal, kedy prídu vodári. Nakoľko nevie sám namontovať Geberit, tak potreboval sa spojiť s kolegami. Ja som nechcel robiť podlahu, kým nenahodí radiátory. Upratať ale môžem.


V sobotu bolo vonku pekne, tak som išiel konečne na záhradu, pokosiť, vyvoziť odpad a postrihať živý plot. Dva týždne som tam nebol, tak som musel oželieť 70. výročie Anthropoidu v Prahe. V nedeľu malo pršať, tak som bol nachystaný robiť na byte. Nepršalo a mňa nejak bolela hlava. Na byt som išiel až po obede o tretej.
Doviezol som si aj konštrukciu zo záhrady, ktorú použijem na dlhšiu časť podhľadu. Začal som strihať kratšiu časť, pretože by bola moc vysoko, tak som znížil boky na cca 1,6 cm. Chvíľu to trvalo, ale potom som konštrukciu dal hore na podhľad. Pod zdroj som podložil kúsok obkladačky, aby neprehrieval sadrokartón. Potom som odlepil pásku z led pásu a nalepil na konštrukciu. Tú som vložil za podhľad a skúsil svetlo. Už je to rovnomerné,len budem musieť pretrieť zadnú časť.






Potom som napustil vodu do vedra a demontoval som WC. Poriadne som vydrhol podlahu a záchod som dal do obývačky. Už som nič neumýval, lebo by som nemal kam vypustiť vodu. Tak som začal škrabať podlahu v spálni, ale o 17:30 som to nechal tak a išiel som do obchodu a pozerať dokumentu o parašutistoch.



Dnes som volal s vodárom, že prídu v stredu. Všetky potrebné veci si prinesie, takže nebudem kupovať ani sifón. Zajtra pôjdem umyť okná a v stredu už budem môcť upratať byt a štvrtok začať s pokládkou podlahy. Prechodové lišty som bol pozrieť minulý týždeň a našiel som podobné, 1m za 10 Eur. Potrebujem dve, plus ešte jednu do kúpeľne. Kúpim ich, až budem mať položenú podlahu. Vezmem si radšej kus plávajúcej so sebou, lebo bral som kúsok lišty a tam to nie je dobre vidieť. Horšie je, že neviem nájsť moju pílu. V garáži, ani na záhrade som ju nenašiel. Na byte nie je, tak neviem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára