piatok 18. mája 2012

Skrinka pod umývadlo

Včera po práci som odniesol na byt umývadlo, wc, batérie. Dnes mal prísť Vlado zmontovať mi skrinku.


Dohodli sme sa na 9-tu. Čakal som ich pred domom, došiel ešte s kolegom. Pomohol som im vyniesť nejaké veci na byt, povedali sme si inštrukcie a išiel som nazad do práce. Dohodli sme sa, že mi osadia aj umývadlo, pri ktorom bol dokonca nákres s vystrihovankou na otvor. To som doteraz nezažil.
Okolo 10:30 mi volal, že môžem prísť na byt. Tak som nasadol na motorku a išiel za nimi. Skrinka už bola osadená, len bolo treba počkať do večera, kým uschne silikón. Podlaha bola krivá smerom k dverám vraj skoro o 1cm, tak museli trošku nadvihovať dvierka a preto sa nebudú dať len tak zložiť. To ale nevadí, páčku tam vložím aj tak, len musím dať pozor na lišty v podlahe. Tie mi lepil, lebo mám tam podlahové kúrenie. Vnútornú priečku mi nerobil, to až mi vodár osadí umývadlo. zadná stena bola tiež trošku krivá smerom dole a pri dverách mi nechali odskok od steny. To preto, že tam je sokel a ten som nechcel rezať. Potom nalepím na stenu lištu. Cez víkend nič nerobím, lebo idem na svadbu a v pondelok zavolám vodárovi a dohodnem sa s ním na ďalšom postupe.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára