streda 2. mája 2012

Pult v kúpeľni

Dnes som bol dohodnutý s Vladom, že príde pozrieť byt a prejdeme si, čo ma čaká.


O 16-tej sme sa stretli na byte. Najskôr som mu vysvetlil, čo budem časom chcieť. 2 vstavané skrine (1m u neho vychádza na cca 330,- Eur, pričom skrine majú hliníkové lišty, ktoré sú drahšie, ale tichšie a dlhšie vydržia), kuchyňu s pultom a v kúpeľni pult.

Tomu sme sa venovali potom, riešili sme, ako bude pračka, dvere, sifón. Problém je s odsadením od múrika, lebo na koľajnice pre posuvné dvere mi treba asi 7-8cm. A to záleží od pračky, pričom úzke bývajú tak 45 cm. Ešte tam je dôležité, ako je zásuvka. Takže možno budem mať len skrinku pod umývadlom a pračku viditeľnú. Preto som si zatiaľ dal urobiť len pult - 1,2 m dlhý, 1 m vysoký a 0,52 m široký. Bočná časť bude rovnaká, ako horná. Bude z metalitickej dosky, ako kuchynské linky (tá dlhšie vydrží proti vode a doničeniu). Stáť ma bude 100,- Eur (50 materiál a 50 robota). Dal mi zľavu 40 Eur, aj som premýšľal, že si to zmontujem sám, ale treba to silikónovať, ohraniť, prichytiť a to už mi za to nestojí až tak. Skrinku budem riešiť neskôr, keď mi urobí aj vstavané skrine. zavolám mu budúcu stredu.

Potom som demontoval zásuvky. Vraj mi ich vymenia, tak uvidím, lebo nejde to rozobrať bez toho, aby na boku nebola trochu poškodená, keďže musím otočiť skrutkovačom, aby som ju vylupol. V princípe by mohli, lebo to je schované v rámiku. 8 by mali, lebo tie sú nerozbalené. Zajtra ich dám Jurovi.

Večer mi prišli aj chýbajúce konektory na spojenie LED pásikov. Chcel som jeden,ale poslal mi oba typy - zacvakávací aj nasúvací. Tak to zajtra spojím a namontujem hore pod sadrokartón.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára