piatok 1. júna 2012

Ďalšie ponuky na skrine

Dnes mi došli ďalšie ponuky na skrine, popr. ma žiadali o dodatočné informácie.


Napísali mi ešte z firmy Prekom, ktorá sídli vedľa našej firmy a dodávajú Komandor. Tu ma vyšla chodbová skriňa 1532,96 Eur a spálňová s bielymi dverami 1709,24 Eur, takže spolu 3242,22 Eur. Dvere by som mohol mať v spálni jedine s väčším počtom, lebo zo skla sú maximálne 100 cm a drevotriesky 120 cm. Hliniková konštrukcia miesto korpusu by navýšila cenu raz toľko.

Z firmy Viadoor ešte čakám ponuku, ale poslali mi z Hilkoviča. Tí by mi v prípade zazmluvnenia ponechali zľavu 20%. Tiež mi neodporúčajú ani 3 dvere v spálni,lebo by mi padla záruka 10 rokov a dvere by boli ťažké. V spálni by boli z mliečneho skla a v chodbe biely laminát. Cena je zatiaľ najvýhodnejšia, chodba 1326 Eur a spálňa 1629 Eur. Spolu je to teda 2955 Eur. Od nich má aj Juro šatník a sa mi páči.



No každopádne si počkám na ďalšie ponuky, aj tak nemám na to peniaze. Ale toto ešte bude pekne drahé.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára