streda 9. mája 2012

8. Máj

Ako pred týždňom, aj teraz bol predĺžený víkend - oslavovali sme deň oslobodenia.


Ja som nebol doma, bol som v Prahe. V piatok som ale stihol odniesť vymenené zásuvky na byt. Volal som s Karolom a dohodol sa na dnešok o 8:00, že príde na byt mi skompletizovať vypínače a svetlo. Tak som ho tam dnes čakal od 7:15. Zatiaľ som namontoval znovu 3 zásuvky v spálni a ešte jednu v obývačke pri dverách do spálne. Potom už prišiel Karol. Rozložil som mu vypínače a zásuvky, ktoré chcem namontovať. Zistili sme, že som tie 4 rámiky kupoval zbytočne, lebo aj v obývačke mám síce 4 krabičky vedľa seba, ale urobili ich tak, aby som mal ich samostatné a na dvojzásuvky (lebo tam bude viac elketrospotrebičov). Takže som tam dal moje 2 dvojzásuvky, jedna mi bude chýbať a do izby musím dokúpiť tiež jednu. Miesto rámčekov som mohol mať dvojzásuvky, čo už. 30 eur v ťahu za blbé plasty. Potom sme vyriešili záhadu vypínačov v obývačke. Už sme mali toľko verzií, že som nevedel ktorá. Od spálne mám 1 vypínač na obývačkové svetlo. To sa dá vypnúť aj od kúpeľne, aj od chodby. Ale tie sú dvojpáčkové, lebo z chodby sa zapína sadrokartónový podhľad a od kúpeľne tieniaca stena. Spojazdnil mi LED v kúpeľni, ktoré parádne nasvietilo stenu, ale ukázalo nerovnosti, ktoré musím zasádrovať a vybrúsiť. Montoval mi ešte aj lampu v kúpeľni.
Ja som išiel zatiaľ na byt, ale okolo 10-tej mi volal karol, že v kuchyni je problém,lebo dvojzásuvka pri okne má hranatý kábel a druhá krabička v linke guľatý. Či som s tým niečo robil, lebo z tej druhej šťava ide, ale v prvej nie je. Až potom mi napadlo, že pod hodinami je krabička na digestor. Takže je to v poriadku, tam bolo prepojenie. O 11:30 sme sa stretli v Baumaxe, zaplatil som mu 35,- Eur, kúpil 1 kg bielej sadry za 0,55 Eur a išiel do práce.
Po práci som išiel s autom do servisu a potom na byt. Najskôr som upratal všetky odpadky z drátov, krabičiek  a obalov. Potom som začal montovať zásuvky. Chýba mi ešte jedna lacná na digestor, jedna normálna do malej izby a dve dvojzásuvky (malá izba a obývačka).
Potom som vyakryloval roh tieniacej steny a zarobil si sadru. Vytmelil som okolie zásuviek a stenu nad vaňou, lebo po nasvietení bolo vidieť nerovnosti omietky. Nakoniec som natrel prvou vrstvou bielej stenu a išiel som o pol ôsmej domov. Cestou som vyhodil smeti.

















V Prahe som si pozrel práčky, aby som našiel nejaké užšie. Našiel som 2, ktoré mali 33 cm. Tak som dnes volal s Vladom, ktorý mi urobí posúvacie dvierka a priečku s poličkou a tým budem mať celý pult urobený. Budem to mať až za budúci týždeň, cenu mi ešte povie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára