streda 30. mája 2012

Konečne už ide voda

Včera som bol na byte prilepiť umývadlo a dnes prišli vodári.


Včera mi volali, či idem hrať tenis, tak som na byt išiel až pred ôsmou. Nič som nerobil, len som vybral umývadlo zo stola, nachystal si akrylový tmel, naniesol na stolovú dosku a vsadil som umývadlo naspäť. Teraz už sa nekolíše a pevne drží. Vytlačený tmel som ešte rozotrel a pištoľou som naniesol po okolí vrstvu. Potom som sa snažil to uhladiť, ale nakoniec som väčšinu tmelu dal dole. Dám tam potom silikón.







Dnes som si zabudol doma mobil, tak som musel zháňať číslo na vodára cez kamaráta. Poslal som mu sms, aby ma kontaktoval na firemnom čísle a potom s ním volal. Mali prísť zhruba okolo 10 - 11-tej. Volali mi, že prídu na 11:15 a nakoniec prišli o 11:30. Keď som prišiel do vchodu, už som počul susedu, ako dole v pivnici zase sa niekomu sťažuje, že prerába dva roky a nahlásenie a neviem čo.Mal som 100 chutí tam vbehnúť a spýtať sa, v čom je problém. Ale asi jej leze na nervy, že prerába aj kamarát v tom istom vchode. To už prišli vodári, vysvetlil som im, čo mi treba. Budem musieť dokúpiť spojky  pod umývadlo, lebo mi nedočiahnu hadičky, ako aj hadičky (3/8). Potom som išiel do práce a dohodol sa, že mi zavolajú koľko bude treba doplatiť (podľa spotrebovaného materiálu) a prinesú kľúče do práce. Okolo obedu mi volali, že mi chýba trubička od WC, čo ide od nádrže. Nepamätám si, že by som takú nejakú mal, takže mi dali svoju, ktorá sa nachádza v sade.
O pol druhej mi volali, že sú hotoví. Musel som doplatiť 140,- Eur za koncovky, hadičky a prácu. Mali trochu problém s osadením WC, ktoré išlo len na silikón. A batérie tiež neboli najjednoduchšie. Stretli sme sa v Baumaxe, kde som mu dal peniaze a poradil mi pri výbere materiálu, tak som dokúpil ešte flexi 2 hadice 3/8 na 3/8 najkratšiu akú mali (cca 30 cm ks za  2,59 Eur) a 2 spojky za 0,61 Eur/ks. Takže dokopy som doplatil 6,40 Eur. Nakoniec som sa s vodárom stretol ešte raz, lebo mi zabudol dať kľúče.

Po práci som išiel na byt. Najskôr som si pozrel, čo porobili. Neporiadok bol poriadny. Takže najskôr som začal upratovať. Všetok odpad som nahádzal do krabice od wc a vyniesol som ju aj s vykrojenou časťou na umývadlo. Potom som čiastočne umyl vaňu a nahodil zásuvku na digestor. Okolie zásuvky budem musieť tiež pretrieť bielou, ako aj časť pri záchode, kde mi to ošúchali, ako montovali misu. Umývadlosom nezapojil, nemal som kliešte ani kľúč. Takže to urobím zajtra a asi začnem pokladať spálňu.



















2 komentáre:

  1. Tak koukám, že už to bude brzy hotové :-) to se potom přijedu podívat :-)

    OdpovedaťOdstrániť