štvrtok 6. januára 2011

Domurovka vane

Dnes sme boli s ujom na byte a dokončili vaňu.


Prišli sme okolo 10 a pozreli sme si, čo budeme potrebovať. Musel som ísť kúpiť jedno vrece lepidla, ktoré použijem aj na podlahové kúrenie. Potom som musel dokúpiť porfixové tehly, 5 ks 50 mm a 6 ks 100 mm. Taktiež ešte nejaké pevné podklady pod nohy vane. Vodári tam dali porfix a tomu neverím. Išiel som do Baumaxu a kúpil stavebniny a na podklad dve šamotové tehly 3 cm hrubé. Zaplatil som 16,76 Eur. Neskôr som bol vrátiť 4 ks 100 aj 50 mm tehál. Zbytočne som ich nosil na byt, vrátili mi teda 7,04 Eur. Na byte sme najskôr vymenili podložky pod nohami vane a podsunuli pod stred vane dve tehly a tvrdený expandovaný polystyrén. Potom sme domurovali chýbajúcu časť k stene a neskôr predné čelo vane. Nechali sme otvor, natreli duvilaxom, natiahli sieťku. Teraz je vaňa pripravená pre obkladača. Ešte kúpil OSB dosku, ktorou ju prikryjem. popr. niečo zoženiem z garáže.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára