nedeľa 16. januára 2011

Posledné stúpačky zakryté

Dnes som bol najskôr doobeda na záhrade, takže robiť som začal až po 12-tej.


Doobeda som bol s mamou na záhrade pozrieť stav. Zobral som si z tade ďalšiu latu. Na byte som najskôr prikryl vaňu. Bol čas obeda, tak som urobil aj záťažový test a pokračoval v stavaní konštrukcie u stúpačiek v kuchyni.



Stropný UW profil som chytil technickými klincami. Potom som prichytil CW profil, ktorý som priečne spevnil z oboch strán pospájanými odrezkami z CW profilov. Nakoniec som prichytil dosky, pričom do jednej som urobil výrezy pre páčky uzáverov vody a do druhej diery na krabičky zásuviek pre myčku a chladničku.







Aj keď boli len dve hodiny, nechcel som už robiť opláštenie radiátorov. Myslím, že pneumatické kladivo v nedeľu by nebolo moc pozitívne chápané. Tak som začal začisťovať novo vybúrané zásuvky a diery v konštrukcii v rohoch. Musím to dokončiť zajtra, lebo išlo miestami o veľké plochy a omietka pomaly schla. Zajtra chcem urobiť aj opláštenie radiátora v kuchyni.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára