štvrtok 13. januára 2011

Buď svetlo dva

Dnes boli u mňa elektrikári a urobili mi ďalšie úpravy, ktoré som potreboval.


O 8 ráno som sa stretol s Karolom na byte. Vysvetlil som mu čo potrebujem. O 15tej som bol na byte ich vyplatiť. Nainštalovali mi rozvodnú skriňu, v ktorej mi ešte chýbajú 4 ističe. Funguje mi aj zvonček. Potom mi v celom byte nahodili objímky a žiarovky, takže už môžem svietiť normálne. V obývačke mi natiahli zásuvku z chodby. Spoza domurovanej kuchynskej steny mi vytiahli kábel a krabičku s vypínačom. Na sadrokartónovú stenu mi nahodili tiež krabičku. Kábel na balkón je síce vypínačový, ale tam nebude taký veľký odber. V kúpeľni mi posunuli zásuvky vyššie. Takže môžem veselo tmeliť a potom stierkovať. Celé ma to stálo 120 Eur. Vyplatil som mu len 100, viac som nemal. Zajtra mu dám rozdiel. Potom ich ešte zavolám na montáž ostatných vecí. Taktiež som chcel po nich, aby mi spísali, aké typy vypínačov potrebujem. Ešte spočítam zásuvky a môžem ich dakedy kúpiť.





Dnes je piatok a dopĺňam ceny. Stretol som sa s Karolom. Doplatil som mu 20 eur za včera (práca) a ešte 123,88 eur (za materiál a dopravu). Karol mi dal ešte ďalšie 4 ističe, ktoré mi domontuje. Dal som mu 225 eur, takže dokopy ma to stálo 335 eur. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára