nedeľa 23. januára 2011

O dva stropy menej

Týždeň som sa ulieval. V piatok volal Juro, tak sme sa dohodli na sobotu.


O deviatej som bol na byte. Než prišiel Juro, dokončil som druhú stranu konštrukcie v kuchyni. Potom sme preniesli veci do obývačky a začali robiť strop v malej izbe. Išlo to pomerne rýchlo a okolo obedu sme už len zacvakávali CD profily do konštrukcie. Ušla nám trošku pri okne, ale to bude v poriadku. Po obede sme začali robiť spálňu. Predtým nám ale Po jednej sme poprenášali všetky veci, začali vymeriavať a vŕtať. Museli sme nakoniec znížiť strop o klímu. Po piatej sme ale všetko skončili.








Dnes som išiel na byt až neskôr. Na 13tu. Najskôr som naložil 7 balíkov obkladačiek do auta a vyniesol na byt. Ešte mi ostalo posledných 5 balíkov, ktoré vynesiem v týždni. Prišiel aj Pišta. Zarobili sme tmel a začal som robiť kúpeľňu. Najskôr som nalepil pásku na platne a potom vytmelil časť nad WC. Tmel nebol veľmi dobre urobený, preto nabucúce musím spraviť menej, aby sa lepšie rozmiešal. Nastrihli sme lišty a dve som som zatmelil. Ďalej som už nerobil, nemal som na to náladu. Dokončím to v týždni.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára