piatok 7. januára 2011

Podlahové kúrenie

Ráno som išiel na byt nalepiť kúrenie.


Najskôr som poriadne pozametal neporiadok a prach. Potom som vysekal drážku na čidlo termostatu. Rozbalil som koberec, položil na dlážku a zaťažil tehlami. Musel som ale zbehnúť do predajne, lebo som nevedel nájsť čidlo a na oboch koncoch koberca boli káble (čierny a modrý). Predavač mi poradil, že v stene majú byť dve trubky. Do jednej majú ísť oba káble z koberca (rozvetvený modrý z koberca sa napojí na modrý kábel elektriny, rozvetvený čierny na čierny a oba konce spojím a napojím na zelený kábel). Čidlo bolo v krabici k termostatu. Keď som všetko nachystal, išiel som cvičiť a najesť sa. Potom som namiešal lepidlo a začal lepiť koberec. Urobil som ho trochu redšie, použil som aj časť lepidla nachystaného pre obkladača. Keď tak potom dokúpim,a k mu bude chýbať.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára