sobota 15. januára 2011

Chodba

Dnes som zakryl vaňu a urobil strop v chodbe.


V stredu som bol u kamaráta, ktorý mi dal malé osb dosky. Dnes ráno som bol u Roba na dome, kde som zobral jednu fošňu, ktorú som položil na osb dosky (tie sú na koberci) a tak zakrývajú vaňu. Cestou od Roba som bol pre Jura na byte. Dali sme si kávu a išli na môj byt. Okolo 12-tej sme začali rozmeriavať UD profily. Klasika, strop bol krivý, tak sme ho dávali do roviny. Vŕtať sme začali až pred jednou, nakoľko spodná suseda si sťažuje, ak vŕtam a búcham cez obed. Potom sme priamymi závesmi uchytili po dĺžke jeden CD profil, nakoľko zníženie stropu bolo väčšie ako 12,5 cm (cca 14cm). Dvojvrstvovú podkonštrukciu sme robili spolu s krížovými spojkami K 09, na ktoré sme kolmo pripevnili CD profily. Priečny CD profil a niektoré kolmé sme napájali kvôli dĺžke na seba pomocou spojky na CD K 01. Okolo 15:30 sme to mali porobené. Ďalej sme už nepokračovali.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára