pondelok 17. januára 2011

Radiátor v kuchyni a vypínače

Nakoľko som radiátor dal odstrániť, tak som zakrýval iba trubky. Cez deň som pozeral aj vypínače a zásuvky.


Na byt som došiel okolo 16:15. Ešte som riešil s Ľubovou mamou telefónnu linku. Potom som sa hneď vrhol do stavania konštrukcie. Najskôr som uchytil UW na stenu, potom do stropu a podlahy. Nakoniec som prichytil CW profily. Ešte mi ostali 3, takže jeden mi bude chýbať. Potom som použil zelený sadrokartón a prichytil som jednu stranu. Ďalej som nepokračoval, lebo na pravej strane sú časti trubiek, tak musím si premyslieť, ako ich obložím. Poslednú dám čelnú dosku, ktorú budem musieť ale na jednej strane hoblovať.




V práci som si pozeral ešte aké si dám vypínače. Premýšľam nad týmito dvoma typmi - Merten a . Ide o modely od Schneider Electric. Pravdepodobne si vyberiem Unica Plus, tie mám aj doma. Ale páčia sa mi aj color. Chcem nejakú bielu so šedou. Poprípade v kúpeľni a kuchyni dám šedé a do bytu iné farby. Niekde budem musieť použiť dvojzásuvku, kedže mám len jednu krabičku. Tie bývajú už s rámikom a biele. Pravdepodobne na skryté miesta dám aj tak zásuvky obyčajné biele.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára