pondelok 29. novembra 2010

Obkladačky dorazili

Tak dnes som bol v štúdiu.


Minulý týždeň som doplatil rozdiel a dnes som bol pre tovar. Zásielka bola veľká a ťažká. Musel som sa otočiť na 2-krát. Najskôr som doniesol dlažbu a časť obkladu. Potom aj zvyšok a skrinku. Bude to pekná fuška vyniesť do bytu a aj obkladať. Teraz sú v garáži. Ešte musím objednať sokle. Zajtra mi dajú vedieť, čo by stálo narezanie a zaoblenie u kamenára, alebo objednám nové sokle priamo z výroby.

Cez deň som bol aj v Gibsole, kúpil som hladítko, "H" hladítko, 2ks brúsnej mriežky 80, nádstavec na skrutkovač a hladítko so špongiou. Tieto veci budem potrebovať na montáž. Zajtra zbehnem kúpiť ešte natĺkacie šróby s hmoždinkami do steny a stropné hmoždinky so šróbami (to sa ešte opýtam, či samonatĺkacie). Poobede zbehnem do Presporu a kúpim spoje na CD profily, penetračný náter a stierky, akrylový tmel. Potom vrátim Robovi kartu. Ešte sa pozriem, koľko stoja elektrické skrutkovače. Kúpim nejaký lacnejší.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára