streda 10. novembra 2010

Škrabanie farby

Dnes som mal na pláne začať škrabať farbu zo stien. Je to nutné najmä okolo vybúraných častí, aby po zarovnaní omietkou nevznikli po oškrabaní farby nerovnosti.


Hneď po práci som išiel na byt, zapálil som fajku a o 16:30 som začal škrabať. Najskôr som chcel oškrabať len okolie vybúraných častí, ale začal som komplet všetky steny. Prvá bola obývačka. Po skoro 3 hodinách som mal skoro celú obývačku urobenú. Ruka ma bolela od škravania a aj od otlačenej špachtle. Musel som prestať, už som nechcel rušiť kľud v dome, predsa to šúchanie po ceste je počuť. Za dnešok som naškrabal plný kýbel farby. Zajtra prídem, dokončím poslednú stenu v obývačke a začnem malú izbu.












Dnes som volal aj pracovníkom Sporiteľne. Už by mi mal dojsť rozdiel úveru na účet. Bude sa hodiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára