štvrtok 25. novembra 2010

Príprava na posledné kroky

Takže po murovaní mám posledné kroky pred sebou.


Už mi došla faktúra za obklady a skrinku. Doplatil som zvyšných 640,63 Eur (z 1160,63 Eur). Tovar už mám na sklade v štúdiu, ale ešte aj tak si musím dať narezať sokle. To vybavím zajtra.

S Dušanom som sa minul, ešte je v Rusku a keď mi volal, bol som v Prahe. Musí mi odpovedať na pár otázok, ako chce mať nachystanú vaňu, nech upraví cenu (lebo omietky okolo vane som robil ja), kedy by došiel a pod. V prípade, že to neklaplne, už mám náhradu.

Dnes idem za Robim pre zľavovú kartu (20%) do Presporu. Taktiež tam ale zajtra zbehnem, lebo nakúpim pár vecí (tmely, pásky, skrutky, kotvy, hmoždinky, tesnenia,...), ktoré môžem odviezť sám na byt. V sobotu ráno idem s Jurom z firmy na 8:00 do Presporu, naložíme konštrukcie a dosky na dodávku a vyrazíme na byt. Tam by mal byť na 9:00 Juro Vojtek, Bobo, Nooby, možno Janko Matuška a Jožin Vanko. Spolu so mnou a Jurom to vynosíme hore. Juro zohnal dodávku od kamaráta. Zaplatím len cestu bez čakania (preto ju bral on na seba), čo by ma malo stáť okolo 15,- Eur.

Dnes som sa stretol aj s Karolom, aby si prezrel elektriku. Rozsekáme kúpeľňu a posunieme zásuvky a vypínače vyššie a vysekám aj zásuvku na balkón a napojíme k nej jednu naviac na ostrovček. Budem sekať to, čo už je zapucované, ale nevadí, opravím to potom.

Ešte zbehnem vysekať v kúpeľni podlahu pri toalete, aby bola v rovine, vyhodím odpad (tých pár vriec) na skládku . A v podstate potom môžem začať montovať konštrukcie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára