streda 10. novembra 2010

Sadrokartón

Zvažoval som ponuku položiť sadrokartón externe.


Viem, že ponuka bola 25 Eur/m2 vrátane práce,materiálu, dovozu. Iba pre zaujímavosť som išiel na stránku firmy Gibsol, ktorá je hneď vedľa mojej roboty. Tam je kalkulácia materiálu na bežný meter. V ich e-shope som si našiel ceny a začal počítať.




Porovnanie je zaujímavé. Materiál by ma vyšiel približne na 8,58 Eur/m2 (cena je približne, lebo je možné, že použijem iného výrobcu, či iný druh materiálu, ale zase počítam s celou doskou, ktorá ma 2 m2 a stačí mi len polka, takže reálne to bude ešte o nejaké 2 Eur menej). Pri ploche cca. 65 m2 by to bolo 557,70 Eur. Externe 1625 Eur. myslím, že viem čo urobiť s 1067 Eurami, takže asi rozhodnutie je vopred jasné. Ešte sa spýtam, či Gibsol neponúka dovoz domov do bytu. Dovoz tovaru v rámci BA je do 1,5 t 29,75 eur (do 3,5 t 41,65 eur, ale to už by som nemal využiť).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára