piatok 12. novembra 2010

Škrabem ďalej

Včera som bol pokračovať v škrabaní.


O 16:30 som zapálil fajku a začal škrabať stenu v obývačke, ktorá mi ostala nedokončená. Došiel ma pozrieť aj Pišta, kúsok mi pomohol a bežal sa učiť. Dokončil som časť nad prechodovými dverami a kus stĺpu. Potom som premýšľal, či urobím kuchyňu, ale pustil som sa do chodby. Entuziazmus ma neprešiel, ale už bolo 20:15, tak som nechcel rušiť. Predsa to škrabanie je dosť počuť. Urobil som jednu stranu chodby, chýba mi dokončiť druhú stenu, časti nad dverami. Ide to pomerne rýchlo, ak sa dobre navlhčí vrstva maľovky. Chvíľu to trvá, lebo sa to snažím robiť dôkladne, aby neostávali nikde ani časti starej farby. Aj tak nechápem, ako ten byt vyzeral. Jedna stena žltá, druhá červená, ďalšia zelená... som zvedavý, aké objavím dnes. Chcem dokončiť chodbu, malú izbu a kuchyňu.







Zajtra ráno o 7 príde ujo Jano, tak pôjdeme asi robiť omietky a plátať ryhy po elektrike. Zatiaľ ja oškrabem spálňu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára