sobota 12. decembra 2015

Mikrovlnka

Problém zapojenia mikrovlnky bolo nutné vyriešiť. A stalo sa.

Cez deň som bol v Hornbachu a kúpil som si vykružovaciu pílku za 2,95 Eur a 2 biele kábelové priechodky (1 ks za 0,93 Eur). Potom som išiel na byt a začal, čo bolo treba začať.
Najskôr som si rozmeral otvory, potom prevŕtal obe časti skriniek, aby som mal oba otvory kolmo na seba a začal vŕtať. Išlo to dosť ťažko, lebo pílka je lacná a nie úplne kvalitná. Najskôr som urobil hornú časť a potom spodnú. nakoľko zuby sú akurát tak hlboké ako doska, tak som musel kolieska vylomiť skrutkovačom. Na záver som povysával a narazil krytky. Myslím, že to je odosť lepšie a mikrovlnka už funguje. Pozeral som návod a mala by mať na strany aj nad sebou väčší odstup, ale myslím, že to nie je taký problém.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára