piatok 18. decembra 2015

Stropné svetlo v obývačke

Dnes sme s Kristínkou boli zháňať luster do obývačky. Našťastie sme ho aj zohnali.

Najskôr som pozeral internet a prezeral všetky možnosti. Vychádzalo mi ako najlepšie kúpiť nejaký štvorec, ktorý má na sebe kryštály. Problém bol ten, že sú dosť drahé a hlavne mi prišli moc agresívne do mojej obývačky. Nemohol som použiť ani žiadne závesné svetlo, z dôvodu zníženého stropu.
Najskôr som chcel ísť do Orionu, ale pri tých cenách sme išli radšej do Lamača. Tam nemali skoro nič. Ale aspoň sme si pozreli podsvietenie kuchynskej linky a rozhodol som sa pre LED pásiky, aj z dôvodu ceny.
Keďže sme nič nekúpili, tak Kristínka navrhla, aby sme išli pozrieť Galan. Síce to trošku trvalo, lebo bol piatok a ešte pred Vianocami, takže mesto bolo ucpané. Ale po 16-tej sme tam boli a vyberali svetlá. Mali ich plno, ale mne do oka padlo hneď jedno avantgardné Lucide Atoma v troch farbách (biela, čierna strieborná). Kristínke sa tiež veľmi ľúbilo, lebo bolo zaujímavé, biele a teda nebolo agresívne. A cena bola tiež v rámci normy (299,- Eur). Kika mi vravela, že na dverách bolo napísané, že na túto značku Lucide majú ešte zľavu. Predavačka mi povedala, že majú posledné biele za 239,- Eur. Tak bolo rozhodnuté a odnášal som si ho už domov.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára