štvrtok 19. novembra 2015

Kuchyňa dokončená

Tak konečne je kuchyňa hotová, aj keď nie je úplne podľa mojich pôvodných predstáv.

V utorok bol sviatok 17.11. a dohodol som sa s Jožom, že mi pošle Rasťa domontovať zvyšok kuchyne. Prišiel nejak po 9-tej. Pomohol som mu vynosiť veci a skrinky. No a pustil sa do montovania, ktoré sprevádzali komentáre, ako naprd to zas vymysleli. Najskôr mi vymenil dvierka na skrinke vedľa umývadla, kde namontoval aj výsuvný kôš. Potom namontoval odpadkový výsuvný kôš a dvierka. Následne vymenil dvierka pri okne, na skrinke čo ich nemala. Tam namontoval jednu poličku a  jeden výsuvný šuflík. Potom nahodil poličky do časti nad umývadlom a skrinku pri šporáku na komíne. Tú budem musieť ešte vytmeliť zboku akrylom, lebo tvrdil, že to mám moc krivé. Nakoniec zobral na zarezanie kryciu lištu pod skrinku s poličkami a šuflíky na skrátenie pod oknom. Kedže nemenil systém, musel ho posunúť dozadu a teda vyhodil zadnú časť skrinky, aby sa mohol posunúť s konštrukciami. Kým došiel som sa bol najesť u mamy.

Včera som nahodil lištu s nožmi a dnes sme boli s Kikou trochu upratať. Zistil som, že mikrovlnka, ktorú som konečne vybalil, sa vôbec nikam nehodí a zaberá veľa miesta. Tak som ju dal na pôvodne plánované miesto, do skrine. Musím ale prevŕtať diery, aby som prepchal kábel.

Ešte v zajtra pošlem Jožovi rozdiel na účet. Chcel 600 eur a doplatok za systémy 145,- Eur. Ale už som mu dal 1.500,- + 200,- a pôvodná cena bola dohodnutá na 2.200,- Eur, Takže mu pošlem len 645,- Eur.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára