nedeľa 20. decembra 2015

Vanička pod drez

Dnes ráno som bol v Avione reklamovať v Zare 2x košeľu. Tak som sa zastavil aj v Ikea.

Konečne som kúpil výsuvnú vaničku pod drez Variera (5,99 Eur), ktorú som tam nevedel nájsť (lebo som si myslel, že je malá a ona je dosť veľká). Okrem toho som kúpil aj 5 nádob Ikea 365+ 1,3 l na múku, cukor, soľ (1,99 Eur/kus), misu na pečenie koláča DRÖMMAR (5,99 Eur) a 2 škatule Samla s vrchnákmi na odkladanie skrutiek a iných vecí (1,99 Eur/ks + 0,80 Eur/ks).








Potom, čo som došiel od maminy som namontoval škatuľu. Ukázalo sa, že je dosť veľká a musel som vyrezať v zadnej časti sololit, aby sa vedela celá zasunúť. Potom som namontoval vodiacu lištu (niektoré diery som musel predvŕtať do skrinky, lebo boli priložené skrutky do dierky a nie samorezné). Nakoniec som zmontoval vaničku, kde bolo treba dať len spevňovacie predely. Ešte som presypal múky a bolo hotovo.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára