utorok 22. decembra 2015

Držiaky v kúpeľni

Včera mi doručili do práce držiaky do kúpeľne. Bol to môj posledný pracovný deň v roku. Takže dnes som mohol v kľude montovať.

Najskôr som prichytil držiak na toaletný papier. To bolo jednoduché, lebo išiel do sadrokartonu. Je trošku krivo, ale nevadí, aspoň nebude z neho padať papier.


Potom som išiel robiť držiak k vani. Pôvodne som chcel dať dva na veľkú stenu, ale aj Kika mi poradila, aby som ho dal k vani, kvôli uteráku. Dva pôvodné štupľové držiaky som demontoval, nesedeli mi tam. Ak som dal na ne osušku, váľala sa po zemi. Diery som zatmelil sádrou a zvyšnú som použil aj na dieru pod parapet pri kuchynskom okne. Potom som namontoval držiak. Je síce vyššie, ale je to z dôvodu dvierok na odpočet vody.
Nakoniec som urobil držiak pri umývadle. Pôvodné hmoždinky mali napísané, že 8 mm dieru majú mať. V stene sa ale rozdrobil panel (možno som chytil dieru v itongu, ktorým som zamuroval dvere), preto vôbec nedržali a mohol som ich vytiahnuť rukou. Tak som tam dal väčšie a už to drží, aj keď tiež sú trošku labilnejšie.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára