štvrtok 24. decembra 2015

Pracovná doska svieti

Okrem toho, že ma včera Kika ostrihala, tak mi doručil o tretej kuriér led svetlá.

Ráno som rýchlo isiel do Hornbachu, aby som stihol do 11:30 kúpiť zásuvkovú koncovku. Takže som tam bol už o 10:15 a kúpil jednu za 1,70 Eur. Potom som išiel na byt montovať.
Najskôr som musel prevŕtať skrinku, aby som napojil vo vnútri skrinky zásuvku. Takže som odžiloval kábel, prevŕtal dieru, prepchal káble a napojil zásuvku. Snažil som sa to urobiť najbližšie k stenu a káble napchať do medzery pod skrinkou.
Potom som musel urobiť dieru pre led pásik. Nakoľko mi napájkovali koncovky, tak už som nemohol prepchať len káble cez malú dierku, ale musel som urobiť väčšiu pre koncovku. Robil som to asi na 3x, postupne vrtákmi. Chýbal mi ale stále väčší, nakoniec som použil jeden do panela. Koncovka išla našťastie prepchať, aj keď tesne. Potom som už mohol spojiť zásuvku s transformátorom a ledpásikom. Svietil.
Takže na záver mi ostávalo namontovať lištu. Najskôr som si ju vymeral, lebo mi poslali 2 jednometrové. Ja som mohol mať maximálne 1,8 m. Takže jednu som zrezal. Potom som si vymeral vzdialenosť 1,5 cm od steny a namontoval úchytky. Nasunul som lištu a na koniec dal koncovku. Potom som chcel nasunúť druhú. ale bol tam problém. Zavadzala mi stena, ale aj digestor. Potom som si uvedomil, že aký som blb. Lišta sa určite musí dať nacvaknúť na úchytku. Tak aj bolo. Jednu som síce zničil, ale lišta drží. Tak som nalepil pásik a natiahol tieniacu pásku do lišty. Samozrejme, že na 3x, lebo som zle na 2 miestach nalepil pásik. Potom stačilo len uzavrieť koncovkou lištu (predtým zastrihnúť clonu), poumývať obkladačky a bolo.

Kedže dnes sú Vianoce, tak o druhej som išiel k mame. Síce svetlo mám, ale som smutný. Nebudem s tou, ktorú tak strašne ľúbim. Ale Vám aj tak želám krásne sviatky.





  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára